TEATR GROTESKA

ul.Skarbowa 2
31-121 Kraków

NIP 675-02-00-108
REGON: 000278793

centrala: tel. 12 633 48 22, 
12 631 81 80

 

 

SMOCZY PIKNIK RODZINNY

Dominika Jarzyna
tel. 12 633 48 22 wew. 235
mail: d.jarzyna@groteska.pl 


PRODUKCJA WIDOWISKA PLENEROWEGO

Jacek Stankiewicz
tel. 12 633 48 22 wew.226,
mail: j.stankiewicz@groteska.pl

PARADA SMOKÓW

Anna Tarnowska

tel: +48 12 633 48 22 wew. 257
e-mail: a.tarnowska@groteska.pl

Dominika Jarzyna

tel. +48 12 633 48 22 wew. 235
mail:
d.jarzyna@groteska.pl

MASZ PYTANIE?




Wyślij

NEWSY

Jury 16. Wielkiej Parady Smoków

2016-05-25
Jury 16. Wielkiej Parady Smoków

W niedzielę 5 czerwca ulicą Grodzką na Rynek Główny przejdzie barwna i roztańczona Wielka Parada Smoków, której towarzyszyć będą przebierańcy, bębniarze i muzycy.

Smocze warsztaty w Galerii Bronowice

2016-05-24
Smocze warsztaty w Galerii Bronowice

W weekend poprzedzający 16. Wielką Paradę Smoków, odbywającą się pod hasłem: „Smoki europejskich mistrzów malarstwa” serdecznie zapraszamy na smocze warsztaty w Galerii Bronowice! Będziecie mogli przeobrazić się w smoka, zostać smoczym trenerem i kto wie, może nawet nauczycie się ryczeć jak prawdziwy podwawelski smok!

 

Sprzedaż biletów do loży VIP

2016-05-04
Sprzedaż biletów do loży VIP

Informujemy, że rusza sprzedaż biletów do loży VIP na Wielkie Widowisko Plenerowe w dn. 4 czerwca 2016.

Bilety w cenie 50 zł.

Rezerwacje pod numerami: 12 633 37 62 lub 12 632 92 00 w godz. 8:00-16:00.

Bilety odebrać można w Kasie Teatru lub w Punkcie Informacyjnym Teatru Groteska na Bulwarach Wiślanych w dn. 4.06. do godz. 19:00.

Zapraszamy!

Zgłoszenia do 16. Wielkiej Parady Smoków

2016-01-11
Zgłoszenia do 16. Wielkiej Parady Smoków

Informujemy, że rozpoczynamy przyjmowanie zgłoszeń Placówek, chętnych do udziału w 16. Wielkiej Paradzie Smoków!

< 1 2 3 4 5 ... 12 >
banner unia europejska

Projekt 13. Małopolska Parada Smoków 2013. Nowa tradycja jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013

PROGRAM